+36 30 3650 987 | hello@aszanakucko.hu

Aktuális

A vírusterjedés megelőzésének szabályai

Mindnyájunk egészségének megőrzése a legfontosabb, ezért átmenetileg az alábbi szabályok betartására kérünk benneteket.

A biztonságos gyakorlás érdekében:

– A teremben gyakorlók maximális létszáma a közvetített órákon 6, a többin 8 fő.
– Az órákra a bejelentkezés csak úgy, mint eddig, kötelező.
– Betegen vagy betegség gyanús tünettel maradj inkább otthon!
– A stúdióba érkezve használd a kézfertőtlenítőt, és terembe lépés előtt moss kezet!
– Ha köhögsz, tüsszögsz, használj zsebkendőt, majd dobd a szemetesbe.
– Az öltözőt egyesével hasznájátok.
– Ha teheted, érkezz jógaruhában, így nem kell használnod az öltözőt.
– Hozz saját matracot vagy jógatörülközőt. Ha nem a saját matracod használod, egy kisméretű törölköződ mindenképp legyen a fejed alá, hogy az arcod ne érintkezzen a matraccal!
– Ha nincs saját matracod, használd a stúdióét, de az óra végén alaposan fújd le fertőtlenítő folyadékkal, és dörzsöld át az egyszer használatos textil törlőkendővel. Használat után dobd az erre a célra szolgáló tároló edénybe.
– A stúdió takaróit most nem használjuk, ezért ha szükséged van rá, hozd el a sajátod. Az óra végi relaxációhoz legyen pulóvered és zoknid.
– A kihelyezett matracokat ne mozdítsd el a helyükről. A sajátodat a tetejére vagy az egyik matrac helyére fektetheted.

Mi így készülünk:

– Kézfertőtlenítőt helyeztünk el a recepciós pulton.
– A termet óra előtt alaposan kiszellőztetjük és ha az idő engedi, nyitott ablaknál gyakorlunk.
– A stúdió matracait naponta fertőtlenítjük.
– A mosdó törölközőit naponta cseréljük.
– A matractisztításra szolgáló kendőket minden használat után kimossuk.
– Órák után a kilincseket, fogantyúkat, pultot, mosdót fertőtlenítjük.

Vigyázzunk egymásra!

Őszi nap-éj egyenlőség


A nap-éj egyenlőség egy csillagászati esemény, amelyben a földi egyenlítő síkja áthalad a Nap középpontján. Ezen a napon pontosan egyforma hosszú a világosság és a sötétség, a nappal és az éjszaka.

Őseink az őszi napéjegyenlőség idején adtak hálát a természet bőkezű ajándékaiért, és a természetből nyert termények sokaságáért. 

Városlakóként, komfortos életünkben mi már nem érzünk akkora különbséget, mégis hajlamosak vagyunk a jót kevésbé, a rosszat felnagyítva érzékelni. Kesergünk, hogy véget ért a meleg nyár, az őszre mint szürke, esős évszakra gondolunk. Pedig mennyi-mennyi csodát, kihívást tartogat az ősz! 

Tegyünk egy kísérletet, hogy a nyártól hálával búcsúzzunk, az érkező őszt pedig szeretettel, kíváncsisággal, érdeklődéssel, energiákban gazdagon fogadjuk! Csempésszük be ezt a hálát a jógagyakorlásunkba, majd hangoljuk rá az elménket az érkező kihívásokra egy igazi elcsendesítő jóga nidrával.

"A tantrikus eredetű jóga nidra a tudatos, mély lazítás technikája. Alvás, tökéletes éberséggel. Teljes fizikai, mentális és érzelmi relaxáció. A test alszik, de a tudat a tudatosság egy mélyebb szintjén működik.

Hétköznapi életünk során feszültségeket halmozunk fel minden lényünk minden működési szintjén. Egészséges létezésünk érdekében nagyon fontos e feszültségek kiengedése, oldása. A pszichoszomatikus betegségek....a testben és az elmében felgyülemlő feszültségek következményei. A vezető nyugati halálokok: rák és a szívbetegségek úgyszintén.
A feszültségek felhalmozódnak egész lényünkben: testi, érzelmi és mentális rendszerünkben egyaránt.
Ha az elme feszült, a gyomor is feszült. S ha a gyomor feszült, az egész keringési rendszer feszült. Ezért a jógában az egyik fontos cél a lazítás.
A jóga nidra gyakorlásával e három szint minden feszültsége hatékonyan feloldható."
(Yoga School of Bihar: Yoga Nidra c. könyve)

A jóga nidrá gyakorlat része a szankalpa, ami egy saját magunk által megfogalmazott állítás, ha úgy tetszik fogadalom, a változás magjának elvetése. Lehetőség, hogy ne csupán sodródjunk, hanem pontosan meghatározott irányba haladjunk, hiszen a lecsendesült elme fogékony az önszuggesztióra. Jóga nidrában a tudatalatti és a tudattalan határán mozgunk, az oktató hangja által közvetített vizualizáció a vezetőszál, hogy ne zuhanjunk mély alvásba.

Légy befogadó és önmagaddal szemben elfogadó, ne érkezz elvárásokkal, ne akarj koncentrálni, uralmat tartani az elméd felett. Add át magad a gyakorlásnak, az áramlásoknak, a jóga nidrának, hogy igazán pihentető, feloldó élménnyé váljon!

Mire számíts?
Egy kb. 50-55 perces jógagyakorlásra, majd egy 45 perces jóga nidrá gyakorlatra. Tehát az óra picivel hosszabb lesz a normál hatha jóga óránál!

Időpont: szeptember 23., 18:30

Ár: 2000 Ft, a bérletek érvényesek

Ha szeretnél részt venni, jelentkezz be!

Mivel hosszabb időt fogunk relaxációban tölteni, kérlek készülj fel meleg holmival, zoknival, pulóverrel. Hozz magaddal egy takarót is, mivel a stúdió takaróit a vírushelyzet miatt nem használjuk!

Tarts velem ezen a napon, ezúttal kicsit másként!

Namasté
Dóri

Astanga jóga 3 alkalmas workshop – teljes első sorozat


Szeretettel várunk Titeket egy 3 alkalmas Astanga jóga teljes első sorozat workshopra.

Első alkalom: szeptember 19. szombat, 13–15 óráig. 
További alkalmak: október 3., 17., szintén 13 órától.

A workshop célja 

  • – megismerkedés az ashtanga jóga rendszerével
  • – a teljes első sorozat biztonságos elsajátítása
  • – az szanszkrit ászana nevek megismerése és megértése 
  • – ismerkedés az ászanák élettani hatásával
  • – a nyitó és záró mantrák megtanulása 
  • – felkészítés otthoni gyakorlásra 

Az első alkalommal a fent említett pontok alapján vesszük végig az álló ászanákat, a második alkalommal az ülő ászanákat, a harmadik alkalommal a levezető ászanákat. 

A workshop előrehaladtával a gyakorlás-elmélet arány egyre inkább a gyakorlás oldalára billen majd el. 

Ára 8500Ft egyben fizetve, vagy 3000Ft / alkalom, amely bérlet alkalom + 1000Ft ráfizetéssel is igénybe vehető. 

Jelentkezés a hello@aszanakucko.hu e-mail címen, vagy a stúdióban személyesen.

Fizetés a stúdióban készpénzben, vagy átutalással. Utaláshoz szükséges információk az Árak menüben.

Namasté!


Szülésfelkészítő foglalkozás – csoportos / egyéni

A foglalkozásra elsősorban a 35. hetet betöltött kismamákat várjuk, ha apás szülést terveznek, akkor a párjukkal együtt. Apukáknak kifejezetten hasznos foglalkozás, mivel olyan segítő technikákat tanulhatnak, amelyek birtokában már tényleg hasznosnak érezhetik magukat a szülőszobán. Az ilyen foglalkozásokon leggyakrabban párjukkal vesznek részt a kismamák, tehát több apuka is jelen van, ami az ő esetleges feszültségeiket is nagymértékben oldja.

A résztvevők kényelmes ruhával készüljenek, hogy bármilyen, akár földön ülős, térdelős gyakorlatokban is részt tudjanak venni.

A foglalkozásnak nem előfeltétele a korábbi kismamajóga gyakorlás.

Ha a foglalkozás idején még nem töltöd be a várandósságod 35. hetét, de előre láthatóan a következő ilyen alkalmon nem tudnál részt venni, jelentkezés előtt konzultálj az oktatóval. (Szülésfelkészítőt rendszerint minden hónap utolsó vasárnapján tartunk.)

A foglalkozás témái:
– vajúdás alatt alkalmazható légzéstechnikák
– vajúdási pozíciók egyénileg / párban
– medencefenék izmainak lazítása
– masszázstechnikák és olajok
– vajúdás támogatása
– szülés körüli történések
– felkészülés a szoptatásra
– szülés utáni regeneráció
– baba és család születik, egyéni kérdések megbeszélése
– relaxáció

Csoportos foglalkozás időpontja:
Szeptember 27-én vasárnap, 14:00 – 17:00 óráig. A stúdióban személyesen vagy az otthonodból online formában is részt vehetsz a felkészítőn.

A foglalkozás ára:
4000 forint egyénileg, 6000 forint pároknak. 
Fizetés átutalással vagy készpénzzel a stúdióban (utaláshoz szükséges információk az Online órák menüben).

Egyéni foglalkozás:
Ha a csoportostól eltérő időpontban szeretnél felkészítést, esetleg olyan kérdéseid, problémáid vannak, amiket a felkészítő oktatón kívül nem szeretnél másokkal megosztani, kérj egyéni felkészítést! Jelezd az erre vonatkozó igényed, és megszervezzük a mindkét fél számára megfelelő időpontban.
Az egyéni foglalkozás ára: 15 000Ft.

Bejelentkezés e-mailben: hello@aszanakucko.hu

Szeretettel várlak!
Dóczi Veronika,
kismama- és baba-mama jóga oktató, édesanya :)


Szabadtéri órák

Az óráknak nincs meghatározott ára, viszont adományoddal hozzájárulhatsz a stúdió fenntartásához.

Hozz magaddal jógaszőnyeget és innivalót!

Ezekre az órákra is jelentkezz be! Így fog kiderülni számunkra, hogy van-e az órára érdeklődés, és számodra, ha az óra elmarad.
Bizonytalan időjárás esetén a bejelentkezőkkel felvesszük óra előtt a kapcsolatot.

SZOMBAT DÉLELŐTTI HATHA jóga a Margitszigeten 9:30 – 11:00 Dórival

A helyszín a Hajós Alfréd uszoda és a Palatinusz strand között elterülő rét. 
A Parkmozi köz buszmegállónál található a Hármas büfé. A büfé előtt elsétálva jobbra gyere be a rétre. A rétet kettészeli egy kavicsos út, ennek a túlsó oldalára sétálj át, és ott van egy nagy tölgyfa (a rét északi oldala felől) földig lógó ágakkal. Ott gyülekezünk, és időjárástól függően keresünk árnyékot vagy napot (az alábbi képen oda szúrtam le a piros jelet):


Időpontfoglalás várólistával – az alkalmazás szabályai

Kedves vendégeink!
Időpont foglaló rendszerünk várólista funkcióval működik. Fontos, hogy mind a bejelentkezést, mind a várólistára feliratkozást felelősséggel hasznájátok.
Fussuk át, hogyan működik, mit kell tenni, ha bejelentkezel!

  • Ha egy órára bejelentkeztél, jelentkezésed kérlek vedd komolyan! Ez ugyanis azt jelenti, hogy lefoglaltál egy helyet a teremben. Ha nem tudsz eljönni, akkor mielőbb mondd le a foglalásod, hogy a helyedre valaki más bejelentkezhessen. Ha ezt nem teszed meg (ugye nem kell magyarázni), esetleg a helyet vetted el valakitől, aki szívesen gyakorolt volna.
  •  
  • Ha egy órához már kiírja a rendszer, hogy MEGTELT, akkor már csak várólistára tudsz jelentkezni. Érdemes feliratkozni, ha tényleg szeretnél jönni, mert szokott lenni lemondás.
     
  • Lehet, hogy többen is vagytok várólistán, akkor lemondás esetén a rendszer automatikusan az első feliratkozót sorolja be a megüresedő helyre.

  • Erről a lemondás pillanatában a rendszer értesítő emailt küld arra a levelezési címre, amivel regisztráltál. Ettől a pillanattól kezdve már éles foglalásod van.

  • Értelemszerűen csak akkor fogsz erről tudomást szerezni, ha figyeled a levelező fiókod. 

  • Tehát ha feliratkoztál, akkor készülj úgy, hogy aznap órára fogsz menni (még akkor is, ha esetleg nem kerül rád sor). Vigyél magaddal jógaruhát, és legkésőbb az órakezdés előtt 1 órával nézz rá a leveleződre, hiszen az utolsó pillanatban is előfordulhat, hogy valaki lemondja, és a helyét Te kapod meg!

  • Ha várólistán vagy, de a napod másképp alakul, és tudod, hogy akkor sem tudnál eljönni, ha megkapnád a felszabaduló helyet, akkor mondd le a várólistás foglalásod! Előfordul ugyanis, hogy mögötted még mások is ugyanarra a helyre várnak.
     
  • A lemondást megteheted a visszaigazoló emailben szereplő linkről, vagy a profil oldaladról (aszanakucko.hu/profilod) éppúgy, mint az éles foglalást.

  • Ha mindezek ellenére nem mondod le a foglalásod, és nem jössz el az órára, az óra árát akkor is ki kell fizetned, mivel a helyet valaki más elől foglaltad.

Időpontfoglalással és a várólistára feliratkozásoddal elfogadod a rendszerhasználat szabályait.